הצג תמונות
הסתר תמונות

חימום ישיר, הסעה או משולב? מדריך וופורייזר

סוגי חימום - הולכה (ישיר) הסעה (מקיף)

שאלות שאנחנו צריכים לשאול את עצמנו לפני רכישת מכשיר אידוי זה באיזה טכנולוגיית חימום נבחר להשתמש? האם זה וופורייזר הסעה? או הולכה? או בעצם משולב…אני יודע שהדברים הטכניים האלה עלולים לבלבל מעט, אבל אחרי קריאת הפוסט הזה אני בטוח שיהיה לך הבנה טובה יותר לגבי המונחים הללו כמו הסבר על הסוגים השונים בין מערכות החימום, חסרונות ויתרונות. אז בואו נתחיל.

חימום הולכה

הפירוש של אידוי הולכה זה הכי פשוט, שהעשב בא במגע ישיר עם אלמנט תנור החימום. בדרך כלל וופורייזרים הפועלים בשיטת ההולכה יהיו מהירים בזמן החימום וכתוצאה מהמגע הישיר על תנור החימום יצא כמות מכובדת של אדים סמיכים. החיסרון הוא כשהתערובת באה במגע ישיר האידוי שלה לא תמיד אחיד ולכן יהיה צריך מדי פעם לערבב ולהמשיך לאדות בכדי להגיע לאחידות בתערובת. זאת שיטת חימום נפוצה בעיקר בוופורייזרים ניידים שהשימוש שלהם אמור להיות מספק וחזק.

חימום הסעה

בחימום הסעה התערובת עולה כלפי מעלה בעת השאיפה, מה שאומר שאוויר חם עובר דרך התערובת וכך נוצר האידוי. סיכויי בעירה אפסיים לגמרי, וזה אומר טעם טוב וטהור שמחליק טוב בגרון. האוויר החם עובר בין התערובת ומחמם אותה באופן שווה, אידוי אחיד.
יש לזה גם חסרונות כמו מערכת מורכבת יותר עם אלמנטים נוספים כמו מאוורר שדוחף את החום אל התערובת וכך הלאה עד אליך לשפתיים. והיבט נוסף שזה אומר שיהיה פחות אדים ויותר קשה להבין ולתפעל, זמן חימום ארוך וגם דורש מעט ניסיון שנרכש עם הזמן. שיטה זאת נפוצה בעיקר בוופורייזרים שולחניים בגלל שיש להם יותר מקום להתקנת רכיבים נוספים של מערכת חימום הסעה מושלמת.

חימום משולב

לאחרונה אנחנו רואים הרבה מכשירים "משולבים" בשוק. רוב היצרניות משלבים חימום משולב בוופורייזרים הניידים שלהם לטובת היתרונות של שתי המערכות הסעה והולכה, רבים אומרים שהשילוב בניהם מביא טעם טוב יותר, חיסכון, זמן חימום מהיר ואדים חזקים. איך זה עובד? כאשר תא המילוי מלא הוא יעבוד בשיטת חימום ישיר על התערובת, ואם למשל בפעם אחרת נמלא רק רבע תא ואפילו פחות נקבל – הסעה, לכן זה משלב בין שני השיטות יחדיו.

אז מה עדיף?

בגדול חשוב לזכור שלכל סגנון חימום יש וופורייזר שמתאים לו, אבל יש גם וופורייזרים שבאים לשבור את הקלישאות , כמו פיירפלי 2 Firefly שמחזיק בתואר 'זמן החימום המהיר ביותר הפועל חימום הסעה' וכן כי יש להם טכנולוגיה ייחודית שהחומר מתאדה רק כאשר מתבצעת שאיפה בזמן אמת וכשזה מתבצע התערובת מיד עולה אל הזכוכית של הפיירפלי.  יש המון לקוחות שמעדיפים את חימום ההולכה בגלל שהוא מייצר המון אדים ועל טעם וריח אין וויכוח. אבל לצורך העניין אנחנו מאוד אוהבים את החימום משולב שנכנס לעולם בשנים האחרונות, הוא פשוט משלב בתוכו את רוב ההנאות שבאידוי מכל ההיבטים. כמו כן זה לא אמוהר להיות ההחלטה הגורלית ביותר שלך לגבי הרכישה הגדולה של חייך, יש עוד היבטים רבים שחשוב לשקול, ניידות, דיסקרטיות, ביקורות, עיצוב. לכן צריך לחשוב טוב לפני הרכישה.

לייעוץ במציאת הוופורייזר המושלם עבורך תוכלו ליצור איתנו קשר בכל דרך אפשרית 24 שעות ביממה.

רשימת וופורייזרים לפי סוג חימום ותיאור
 מכשיר אידוי דגם סוג חימום
Boundless CFX \ CF משולב אידוי כל סוגי החומרים
DaVinci IQ משולב רמה הכי גבוהה
ARIZER Solo 2 משולב טעם טהור ועוצמה
Cloudious Hydrology 9 הולכה מכשיר משולב מים
PAX 3-2-1 משולב קומפקטי אלגנטי
Storz & Bickel Mighty \ Crafty משולב אידוי איכותי ומהיר
Grenco Science G-PEN \ G PRO הולכה למתחילים
Boundless CFC הולכה זול וטוב
Boundless CFV הסעה אידוי איכותי וחדשני
FireFly 2 הסעה ניידות, מהירות וטעמים
Haze Duel V3 הולכה 2 תאי אידוי בחבילה אחת
7TH FLOOR SSV \ DBV הסעה שימוש בייתי איכותי
ARIZER Extreme Q הסעה הכי אטרקטיבי
Magic Flight Launch Box הולכה  עננים סמיכים
Focusvape PRO DLX הולכה  קומפקטי חסכוני
Flowermate משולב  אדים איכותיים במחיר נוח
אין לראות בבלוג זה או בתוכן המופיע בו כתחליף לייעוץ רפואי. השימוש באתר ובתוכן הכלול בו הוא על אחריותו המלאה והבלעדית של המשתמש בלבד, ואינו מהווה, בשום מקרה, ייעוץ, הכוונה או המלצה מצד האתר.  האתר או מי מטעמו לא מעודדים במישרין או בעקיפין שימוש בסם כלשהו, לרבות קנאביס בכל צורותיו. אנו ממליצים ללקוחותינו שלא לעשות שימוש בסמים כלשהם ומדגישים שכל אביזרי העישון שאנו מוכרים מיועדים לשימוש עבור טבק לכל צורותיו בלבד.

2 תגובות על “חימום ישיר, הסעה או משולב? מדריך וופורייזר

  1. dardiozon אומר:

    אני בחרתי בהסעה, פיירפליי 2 עץ, תודה על הסבר מפורט צוות וופורייזה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן

אין כניסה לאתר לגולשים מתחת לגיל 21