הצג תמונות
הסתר תמונות

420 מה זה המספר הזה ואיך הוא קשור לעישון?

מה זה 420

גם אם מעולם לא עישנתם גראס כל חייכם, בטח שמעתם על המספר הקסום הזה – 420, המספר המזוהה בדרך כלל עם צריכת מריחואנה. אז, כפי שאתם יכולים לנחש, להיות ידידותי 420 פירושו שמישהו בסדר עם עישון גראס. זה לא מתכוון רק לאנשים – זה לעתים קרובות מאייש מקומות גם כן. ואם האנשים או המקומות מעשנים, הם פתוחים ונוחים עם אחרים שעושים זאת. אבל השאלה הגדולה היא בעצם – מה הקטע עם המספר, ולמה חוגגים את יום העשב הלאומי ב-20 באפריל? אלו השאלות שאנחנו הולכים לענות עליהן היום.

מה זה 420?

ישנן תיאוריות רבות סביב מה זה 420 ומקורותיו. רוב התיאוריות הללו אינן מציאותיות, אז אפילו לא נטרח לדון בהן או לכסות אותן כאן. אם נתמקד בתיאוריות האפשריות, התיאוריה הברורה ביותר וכנראה המציאותית ביותר כאן מגיעה מקליפורניה, שם קבוצה של סטודנטים מקומיים בשנות ה-70 התחילה את זה כהרגל להיפגש ולעשן כל יום ב-16:20 .אתם צריכים לזכור שבשנות ה-70, קנאביס וכל מה שקשור אליו היה לא חוקי אז זה היה הגיוני שיש שם קוד או ביטוי.

 

עם הזמן, זה הפך למסורת בקרב קבוצות שונות של בני נוער ומשתמשי קנאביס ולסוג של שם קוד לצריכת מריחואנה. נכון לעכשיו, זהו סמל מוכר וממוסחר ברחבי העולם לצריכת קנאביס. אבל זו לא התיאוריה היחידה שקיימת! התיאוריה השנייה מגיעה מאבי האימה, H.P. לאבקראפט, עצמו. אם אתם לא יודעים מי H.P. Lovecraft הוא, ובכן, אתם באמת צריכים לבדוק עליו. אבל אנחנו ניתן לך את היסודות – הוא היה סופר אמריקאי של ספרות מוזרים, מדע, פנטזיה ואימה.  הוא היה אולי ידוע בעיקר בזכות יצירתו של המיתוס Cthulhu. עם זאת, בסיפור קצר שנקרא "בקירות אריקס", הדמות הראשית מתארת ​​צמחי תעתועים מוזרים שייצרו אפקט פסיכדלי וישיגו אותו ב-4:20. בין אם זה נכון או לא, כיף לחשוב שלובקראפט הפך את 4/20 לדבר כבר ב-1939. בהתחשב בנושאי הסיפורים של לאבקראפט, לא פלא שהוא יזכיר כמה פסיכודליים בכתיבתו.

 

מה חוגגים מעשני מריחואנה ב-20 באפריל?

420
4:20

בגלל ההשפעה התרבותית של 420, התאריך ליום הצמח הלאומי נבחר להיות היום ה-20 של החודש הרביעי – ה-20 באפריל. כמה זה מתאים! החגיגה עצמה עדיין לא רשמית ולא מוכרת ברמה רשמית ברוב המקומות, אבל כבר עכשיו מדובר בתופעה תרבותית ענקית שמאחדת חובבי גראס מכל העולם. בעצם, הרעיון הוא להפיץ את הבשורה על מריחואנה ולהראות לעולם שאין שום דבר רע בעישון גראס. המונים רבים של אנשים מתאספים ברחבי המדינות בהן קנאביס חוקי. במקומות שבהם הקנאביס עדיין לא חוקי, אנשים מתאספים להפגנות לגליזציה ענקיות ומביעים את רצונם ללגליזציה של גראס במדינותיהם וכן במדינות או במקומות שלהם. זהו יום גדול לכל מי שמשתמש בגראס ורואה יתרונות בצריכתו.

 

מה זה אומר 420 פרנדלי?

 

בעיקרון, אם מישהו אומר שהוא ידידותי ל-420, זה אומר שיש לו גישה חיובית כלפי גראס ושזה בסדר שהוא מעשן מעת לעת. אם אתה מעשן קנאביס בעצמך, זה אומר שאתה גם ידידותי ל-420 כברירת מחדל. בעוד שאנשים רבים בעד לגליזציה והם ידידותיים ל-4/20, זה לא נכון לגבי לכולם. אז בדיקה עם אנשים או מקומות לפני הדלקה היא רעיון חכמה.

 

מה יכול להיות 4:20 ידידותי?

פשוטו כמשמעו, כל דבר יכול להיות ידידותי ל-420. אדם יכול להיות 420 ידידותי, מה שאומר שסביר להניח שהוא יעשן איתך גראס. או לפחות לא יהיו לך בעיות איתו אם יש לך. משק בית עשוי להיות 420 ידידותי, מה שאומר שאתה יכול לבוא לבקר את החברים שלך ולעשן. בית קפה או בר יכולים להיות גם ידידותיים ל-420, מה שאומר שאתם יכולים לעשן או אפילו לקנות ולעשן קנאביס במקום, והבעלים יהיו בסדר עם זה. במקומות שונים בעולם, כמו ספרד או הולנד, תוכלו לקבל קפה או משקה ולהדליק בקלות או לקנות גראס.

 

לסיכום

כפי שאתם רואים, 4:20 הוא יותר מסתם מספר אקראי, זוהי תופעה תרבותית שמאחדת אנשים מכל רחבי העולם סביב הקנאביס והמאמצים ללגליזציה של מריחואנה רפואית ופנאי. ה-20 באפריל הפך ליום הגראס הלאומי עבור כל חובבי העידשון בעולם, וזה טבעי שהתנועה ללגליזציה תופסת תאוצה ברחבי הגלובוס. ככל שיותר ויותר מדינות ומיקומים עושים לגליזציה של קנאביס, אפשר לראות את היום הזה הופך לאירוע עולמי בעתיד הקרוב.

 

ספרו לנו קצת על המחשבות שלכם ומה אתם מתכננים לעשות במיוחד עבור 420 השנה?

אין לראות בבלוג זה או בתוכן המופיע בו כתחליף לייעוץ רפואי. השימוש באתר ובתוכן הכלול בו הוא על אחריותו המלאה והבלעדית של המשתמש בלבד, ואינו מהווה, בשום מקרה, ייעוץ, הכוונה או המלצה מצד האתר.  האתר או מי מטעמו לא מעודדים במישרין או בעקיפין שימוש בסם כלשהו, לרבות קנאביס בכל צורותיו. אנו ממליצים ללקוחותינו שלא לעשות שימוש בסמים כלשהם ומדגישים שכל אביזרי העישון שאנו מוכרים מיועדים לשימוש עבור טבק לכל צורותיו בלבד.

תגובה אחת על הפוסט “420 מה זה המספר הזה ואיך הוא קשור לעישון?

  1. חיים אומר:

    4:20 זה זמן הכי רגוע אחרי ה שלפשטונדה.. מתאים לאיזה נשיפה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן

אין כניסה לאתר לגולשים מתחת לגיל 21