בקניה מעל 600 ש"ח – משלוח אקספרס חינם לנק' איסוף הקרובה לביתכם

אנו עובדים עם מס' חברות שליחויות.
FEDEX, UPS וחברות מקומיות בהתאם לצורך.

אספקת המוצר עד 14 ימים מרגע ההזמנה, אך ברוב המקרים המוצר מגיע בתוך 1 יום עד 3 ימים.

זמני איסוף המשלוח מהמחסן של שליחי ההפצה הוא עד 10 בצהריים בכל יום חול, במידה ותתבצע הזמנה מעל השעה 10 – המשלוח יצא ביום העסקים הבא. שישי ושבת לא נחשבים לימי עסקים, אין פעילות בימים אלה.

בעת הזמנת משלוחי אקספרס עד 3 שעות עליך להקפיד לבחור בשיטת משלוח הנכונה בהתאם לערים המפורטות. במידה ותיבחר שיטת משלוח אקספרס לעיר שלא מתאימה לכתובת שהוזנה המשלוח יישלח בשיטת השילוח של נקודות איסוף בהתאם לתקנון נקודות איסוף המצויין בעמוד זה.
במידת עיכוב במשלוחי אקספרס החנות תיצור איתך קשר.

זמן אספקת המוצרים יחושב על פי ימי העסקים ראשון – חמישי, ולא יכלול את הימים שישי, שבת, ערבי חג וחג.

הנהלת החנות לא תהיה אחראית לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה – כדוגמת תקלות, עיכובים, שביתות או השבתות בשירותי הדואר, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני.

באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית הנהלת החנות תהיה רשאית להעמיד לרשותך את המוצרים במקום סמוך, אשר יתואם עמך מראש.

דמי המשלוח המפורטים באתר אינם כוללים הובלה חריגה ו/או משלוח מחוץ לישראל. במקרה של הובלה חריגה ו/או משלוח מחוץ לישראל הנהלת החנות תהיה רשאית לגבות ממך תשלום נוסף על התשלום הנגבה בגין הובלה רגילה.

חברת השליחויות תתאם אתך ישירות את מועד הגעתה. אתה או אדם אחר שמלאו לו 18 שנים מטעמך תהיו מחויבים להימצא במועד אספקת המוצרים, במען שנקבע לקבלתם, להציג מסמכים המאמתים את הפרטים שנמסרו על-ידך בחנות ולאשר בכתב את קבלת המשלוח. יודגש כי מאחר שלהנהלת החנות אין שליטה כלשהי על חברת השליחויות, היא אינה יכולה להיות אחראית לכל איחור בהגעה או כל תקלה אחרת הקשורה בהגעת המוצרים אליך במועד שנקבע לכך..

בדרך כלל, משלוח באמצעות חברת השליחויות ייעשה עד הבית, אולם ביישובים קהילתיים, כפרים, קיבוצים וכיוצ”ב, המוצרים עשויים להיות מסופקים לסניף הדואר הקרוב ליישוב או למזכירות הישוב. במקרה כזה, תימסר לך על כך הודעה.

המחירים של המוצרים כפי שהם מופיעים באתר אינם כוללים דמי משלוח. במקרה של מכירה בתשלומים, הנהלת החנות רשאית לגבות ממך את כל דמי המשלוח במועד החיוב הראשון.

עליך להקפיד על מסירת פרטים מדויקים למשלוח המוצרים.
מסירת פרטי משלוח שגויים, עשויה להביא לכך שהמוצרים שהוזמנו על-ידך יוחזרו לחנות ובגין שליחתם שוב , תחויב בתשלום דמי טיפול ומשלוח.
לכן, אנא הקפד למלא פרטים מדויקים ועדכניים.

הנהלת החנות וחברות המשלוחים אינן אחראיות לפגיעה או גניבה של חבילה שהושארה מחוץ לדלת לבקשת הלקוח.

עבור כל וופורייזר, תקופת האחריות וההגנה היא בהתאם למדיניות אחריות היצרן המפורט באתר או בעלון היצרן.
אנחנו יכולים להתמודד עם כל תהליך האחריות על מכשירי האידוי, אבל לפי בקשת החברות הגדולות כמו חברת DaVinci או Magic Flight למשל, כל תביעות האחריות מעובדות על ידם ישירות.
לכן, ההתנהלות בנושאי אחריות היא מול היצרן או היבואן – אנו נעשה כל שביכולתנו כדי לסייע ללקוחות בכל מקום אפשרי וננהל את התקשורת ביניכם לבין היצרן בכל עת כך שלא תצטרכו לשבור את הראש ולבזבז לעצמכם זמן יקר (יצרנים מסוימים דורשים תקשורת מול הלקוח בלבד ואין אנו יכולים לעזור במקרים כאלה).
צרו קשר עם אחד מנציגינו אם יש לכם שאלות בנוגע לאחריות על המכשיר שלכם.

בעת תקלה במסגרת אחריות, על הלקוח לדאוג לשילוח המכשיר במידת הצורך לבקשת היבואן או היצרן ובהתאם לתקלה.
*ישנן חברות ויבואנים שירצו שהמכשיר יישלח ישירות אליהן.

סיגריות אלקטרוניות חד פעמיות – אלא אם כן צוין אחרת מפורשות, אין אחריות על סיגריות אלקטרוניות חד פעמיות אך ורק לשלושה ימים מאת קבלת המוצר על ידי הלקוח.

במידה והזמנת יותר מיחידה אחת, בעת קבלת המשלוח יש לפתוח ולבדוק את כל הסיגריות כדי שנוכל לפתור את הבעיה בהתאם.

אנחנו תמיד פה כדי לעזור ונשתדל לעשות הכל כדי לתת מענה גם לתקלות שנבעו אחרי יותר משלושה ימים, יחד עם זאת עקב מגוון הונאות שעברנו במהלך השנים האחרונות – אנו לא מתחייבים לתת שירות בנושא סיגריות אלקטרוניות לאחר יותר מ-3 ימים מרגע קבלת המוצר.

אין אחריות על כמות שאיפות ועל טעם בכלל.

סיגריה אלקטרונית רב פעמית – אלא אם כן צוין אחרת מפורשות, אחריות על סיגריה אלקטרונית רב פעמית (מערכות פודים/נרגילות אלקטרוניות) הינה ל-60 יום בלבד.

הנהלת האתר איננה אחראית במישרין ו/או בעקיפין לטיב המוצרים, איכות המוצרים ואחריות המוצר על ידי היצרן ו/או היבואן.
יחד עם זאת, כפי שצוין לפני – אנו נעשה כל שביכולתנו כדי לסייע ללקוחות בכל מקום אפשרי וננהל את התקשורת ביניכם לבין היצרן בכל עת כך שלא תצטרכו לשבור את הראש ולבזבז לעצמכם זמן יקר (יצרנים מסוימים דורשים תקשורת מול הלקוח בלבד ואין אנו יכולים לעזור במקרים כאלה).

האחריות על נזקי המוצר בעת שליחתו לבדיקה/טיפול היא ע"י השולח בלבד.
אם המוצר נפגם כתוצאה משליחתו לבדיקה/מעבדה ויוחלט שהנזק אינו בר תיקון, אין החנות אחראית לכל טענה או תביעה מצד הלקוח לגבי נזקים אלו.

הנהלת החנות וחברות המשלוחים אינן אחראיות לפגיעה או גניבה של חבילה שהושארה מחוץ לדלת לבקשת הלקוח.

קיימות 2 אפשרויות למשלוח מוצר לבדיקה / זיכוי / טיפול ונקיון / מימוש אחריות:

  • הגעה פיזית לחנות עם המוצר
  • שילוח המוצר דרך חברת שליחויות אל החנות שלנו בחולון

 

בעת תקלה במסגרת אחריות, על הלקוח לדאוג לשילוח של המכשיר במידת הצורך לבקשת היבואן או היצרן בהתאם לתקלה.

*ישנן חברות שירצו שהמכשיר יישלח ישירות אליהן.

אין מכשיר חלופי בזמן בדיקה/תיקון במסגרת אחריות.
אין התחייבות לזמן התיקון או הבדיקה.

האחריות על נזקי המוצר בעת שליחתו לבדיקה/טיפול היא ע"י השולח בלבד.
אם המוצר נפגם כתוצאה משליחתו לבדיקה/מעבדה ויוחלט שהנזק אינו בר תיקון, אין החנות אחראית לכל טענה או תביעה מצד הלקוח לגבי נזקים אלו.

כל רכישה באתרנו מהווה הסכמת הלקוח לתנאי התקנון.

ביטול עסקה יתבצע על פי הקריטריונים הבאים:
1. המוצר יוחזר ללא פגם באריזתו המקורית בעודו עם הניילון כאשר לא נעשה כל שימוש במוצר.

2. כמות האדים אינה מהווה אינדיקציה לתקינות המכשיר.

*לאחר הסרת הניילון על האריזה לא תהיה אפשרות להחזר מוצר

2. החזר כספי יינתן ללקוח תוך 7 ימי עסקים מיום אישור החזרת הטובין וביטול העסקה.
3. יש לשלוח את המוצר תוך 7 ימי עסקים מיום אישור החזרת הטובין וביטול העסקה.
4. החלפת מוצר חדש שלא נפתח – לאחר 14 יום ממועד קבלת המוצר.

דמי ביטול העסקה הינם בסך 100₪ או 5% הזול מביניהם.
לא יוחזרו דמי משלוח (אם שולמו).

5. הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לבטל עסקאות באם יתברר לה שחלה תקלה מהותית בתקשורת או כל בעיה טכנית אחרת ששיבשה את מהלכה התקין של הקניה, במקרה כזה יצרו קשר טלפוני ו/או תשלח הודעה בדואר אלקטרוני לגולש.

6. הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לבטל עסקאות במקרים של חוסרים במלאי, בעיות שילוח או אי מענה מצד מבצע ההזמנה במידת הצורך.

7. במידה ותהיה בעיה עם מוצר או חבילה שכבר הגיעה ללקוח, הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לבטל את ההזמנה מבלי להוציא הזמנה חדשה, במקרה כזה הלקוח יזוכה במלוא סכום העסקה או המוצר איתו הייתה תקלה ויקבל פיצוי בהתאם לשיקול דעתה של הנהלת האתר.

8. במידה ומצוין אחרת מפורשות, שום קופון באתר לא תקף על מוצרי טבק ועל מוצרים מהמותג STORZ & BICKEL.

9. במידה ומצוין אחרת מפורשות, שום קופון באתר אינו תקף בחנות הפיזית, וולט, או כל פלטפורמה אחרת. כל קוד קופון המקושר למותג שלנו תקף אך ורק בהזמנת משלוח באתר Vaporiza.co.il

כל התמונות באתר מוגנות ושמורות תחת זכויות יוצרים ואסורות לשימוש ללא אישור מראש של הנהלת האתר.
כל התמונות המופיעות באתר הינן להמחשה בלבד ולא מעידות על טיב, נראות ואיכות המוצרים.

עקב דרישות המכס והמדינה לאריזה אחידה על מוצרי עישון וטבק, ייתכן כי המוצר יגיע אלייך באריזה בהתאם לתקנים שנראית שונה מהתמונה באתר.
צבע האריזה אינו משפיע על סוג המוצר או על האיכות שלו.

המידע הנכלל בדפי האתר "וופורייזה – VAPORIZA" או מידע שנמסר בכתב או בע"פ ע"י נציגינו מיועד לצרכי הפצת ידע כללי, ובשום פנים אינו בא להחליף ייעוץ רפואי. לצורך טיפול עצמי או טיפול באדם אחר יש להיוועץ ברופא או מי שהוסמך לתת ייעוץ רפואי בישראל. המוצרים המתוארים או נזכרים באתר זה אינם תרופות ואינם באים להחליף תרופות. שימוש בצמחים או במוצרים אחרים המתוארים באתר זה מחייב במקרים מסוימים שיקול דעת רפואי ועל כן יש להיוועץ במומחה מתאים לכך. הנהלת האתר וופורייזה – VAPORIZA ועורכי תוכן האתר אינם אחראים לכל מקרה של שימוש בלתי מבוקר, או בלתי מקצועי, או בלתי חוקי במידע או במוצרים הנזכרים.