הצג תמונות
הסתר תמונות

מדריך שימוש בוופורייזר הייז דואל וי Haze Dual V3

טכנולוגיה משולבת, עוצמתית ויעילה!

מדריך וופורייזר

ראשית נטעין את הסוללות במטען העגינה המצורף באריזה. זמן טעינה מלא יקח כ-4 שעות. לאחר טעינה מלאה יהיה ניתן להשתמש בוופורייזר 40-60 דקות, כוח הסוללה 2600 mAh. ניתן לראות שהסוללות מלאות על ידי 3 פסים בנוריות שעל המטען. השקע מתחבר לקיר במתח 220V,  עכשיו אפשר למקם את הסוללה בתוך מכשיר האידוי.

 

הייז דואל וי Haze Dual V3 מפונק ב-2 תאי אידוי מנירוסטה! בהחלט אופציה מגניבה. בתוך האריזה מצורף רשת לאידוי מקיף, רשת לאידוי ישיר, אמבטיה לאידוי כל דבר שתרצו, וספוג לתרכיזים ומיצויים. נגיד שתא ימין זה לעשב, ותא שמאל למיצויים. בתא לעשב נבחר מבין אחת הרשתות מקיף\ישיר ונמקם בתוך תא האידוי לאחר מכן להוסיף את הצמחים הטבעיים (מומלץ גרוס). בתא השני למיצויים אנו נבחר ב"אמבטיה" נמקם את הספוג למיצויים, נפנק במיצויי לאידוי ונסגור את מכסה הוופורייזר .

כעט נסובב בעדינות לצד שמאל את ראש הוופורייזר (הפעולה הזאת תפעיל את הוופורייזר מידית), וכעת נכניס את הפיה. זוכרים שאת העשב מיקמנו בצד ימין ומיצויים בצד שמאל? יופי, אז כאן בראש הוופורייזר מחליטים איזה מתאי האידוי יתחיל בפעולה. נכון לבחירה שלנו אם נסובב את ראש הוופורייזר לצד שמאל אנו נבחר בתא של העשב, ולימין לתא של אידוי מיצויים ומוצקים. זה פשוט, יש סימני זיהוי בראש הוופורייזר בדיוק כפי שיש ליד תאי האידוי כשמעלים את המכסה, כך ניתן לזהות בדיוק מאיזה תא נעשה האידוי. קביעת הטמפרטורה נעשית באמצעות כפתור לחיצה שנמצא בראש הוופורייזר, כל לחיצה תעלה את טמפרטורה האידוי, ניתן לראות זאת בנוריות הלד שנמצאות בין הכוורת המועצבת של הייז 3.

4 הגדרות טמפרטורה של הייז דואל וי Haze Dual V3:

  • 182°C – 365°F
  • 192°C – 380°F
  • 199°C – 390°F
  • 213°C – 415°F

 

 

לרכישת הייז דואל וי Haze Dual V3 לחץ כאן!

אין לראות בבלוג זה או בתוכן המופיע בו כתחליף לייעוץ רפואי. השימוש באתר ובתוכן הכלול בו הוא על אחריותו המלאה והבלעדית של המשתמש בלבד, ואינו מהווה, בשום מקרה, ייעוץ, הכוונה או המלצה מצד האתר.  האתר או מי מטעמו לא מעודדים במישרין או בעקיפין שימוש בסם כלשהו, לרבות קנאביס בכל צורותיו. אנו ממליצים ללקוחותינו שלא לעשות שימוש בסמים כלשהם ומדגישים שכל אביזרי העישון שאנו מוכרים מיועדים לשימוש עבור טבק לכל צורותיו בלבד.

תגובה אחת על הפוסט “מדריך שימוש בוופורייזר הייז דואל וי Haze Dual V3

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן

אין כניסה לאתר לגולשים מתחת לגיל 21