הצג תמונות
הסתר תמונות

אידוי עשב עם מכשירים ניידים מבית ARIZER

מכשירי אידוי ARIZER

וופורייזר AIR 2, SOLO 2, ARGO מי הכי מתאים לך?

המכשירים של חברת ARIZER מדוברים ויידועים עם קווי דימיון דומים אחד לשני רק בגדלים שונים. מומחה לאידוי עשב ייבש עם ארומה באיכות גבוהה מאוד, מה שנשאר זה רק לבחור את ה-אחד עבורך.

הכנו עבורך טבלה וקצת תוכן לקריאה שיעזור לך להבין יותר טוב איזה מכשיר הכי מתאים לשימוש שלך.

ARIZER SOLO 2 ARIZER AIR 2 ARIZER ARGO  
1149₪ 999₪ 1199₪ מחיר
25 שניות 50 שניות 60 שניות זמן חימום
1.5 עד 2 שעות 3 שעות 3-4 שעות זמן טעינה
2.5 עד 3 שעות 90 דקות 90 דקות זמן שימוש
הסעה הסעה הסעה טכנולוגיית חימום
220-50 צלזיוס 220-50 צלזיוס 45 -220 צלזיוס טווח טמפרטורה
נירוסטה 0.2 גרם נירוסטה 0.2 גרם נירוסטה 0.15 גרם סוג תנור וקיבולת
כפול פנימי נשלפת נשלפת סוללה
11.5X4.5X3.5 12.4X2.9 8.3X5.2X2.4 מידות
209 גרם 115 גרם 155  גרם משקל
DC 220V MICRO USB MICRO USB שקע טעינה

ARIZER SOLO 2

סולו 2 הוא מכשיר אידוי נייד לשימוש עם עשב ייבש, מכולם הוא הגדול ביותר אך גם הכי עוצמתי. הוא מתאים בעיקר לשימוש בייתי או ממקום למקום בתוך תיק וכו'. בעיקר בגלל הגודל בנוסף לחיבור עם הפיה. הסולו מכולם הוא החזק ביותר בגלל סוללה פנימית עם קיבולת גדולה יותר  שמעניקה לך שימוש ממושך יותר וזמן חימום מהיר יותר.

וופורייזר SOLO 2
מכשיר אידוי אריזר סולו 2

ARIZER AIR 2

אריזר אייר 2 או בכינוי השלנו "מיקרופון קומפקטי איכותי", מדובר במכשיר אידוי נייד קומפקטי וקל משקל מהסולו 2, האומנם ארוך יותר ממנו אבל צר הרבה יותר וגם כמעט פחות חצי במשקל. בנוסף סוללת ליתיום 18650 בחוזק 3200mAh שמקנה לך שימוש ארוך של עד 90 דקות עם תצוגה דיגיטלית לכיוון טמפרטורה ובדיקת חיי סוללה בקלות. כמו כן נטען באמצעות כבל MICRO USB  שמצוי ברוב הבתים ואפילו לטעינה במכונית ובמידה ולא, יש אצלנו ובכל חנות אלקטרוניקה.

וופורייזר AIR 2
מכשיר אידוי אריזר אייר 2

ARIZER ARGO

ארגו – הקומפקטי החדש מבית אריזר. מתאים למחפשי ניידות מוחלטת וקלה לתחזוקה, עם סוללה נשלפת וצג דיגיטלי. מכשיר אידוי אולטימטיבי לאידוי עשב עם פיה וכלי מילוי מזכוכית עם מחבוא פנימי בגוף הוופורייזר. ביצועים גבוהים עם מכשיר קטן.

וופורייזר ARGO
מכשיר אידוי אריזר ארגו

המכשירים של אריזר מגיעים עם תיק לשמירה, אחסון פיות ויכולת ניידות. הפיות הן מזכוכית ולכן קל לתחזק אותן כראוי באופן שוטף ללא בעיות עם בטחון לטיב ארומה באיכות הגבוהה ביותר שתנור נירוסטה וכלי מילוי ופיה מזכוכית יכולים להעניק לך.

לניקיון קליל וזריז לפיה וכלי המילוי מומלץ להצטייד בתרסיס ניקיון – לחץ כאן

אין לראות בבלוג זה או בתוכן המופיע בו כתחליף לייעוץ רפואי. השימוש באתר ובתוכן הכלול בו הוא על אחריותו המלאה והבלעדית של המשתמש בלבד, ואינו מהווה, בשום מקרה, ייעוץ, הכוונה או המלצה מצד האתר.  האתר או מי מטעמו לא מעודדים במישרין או בעקיפין שימוש בסם כלשהו, לרבות קנאביס בכל צורותיו. אנו ממליצים ללקוחותינו שלא לעשות שימוש בסמים כלשהם ומדגישים שכל אביזרי העישון שאנו מוכרים מיועדים לשימוש עבור טבק לכל צורותיו בלבד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן

אין כניסה לאתר לגולשים מתחת לגיל 21