הצג תמונות
הסתר תמונות

5 מתנות שוות לגבר מעשן

מתנות לגבר מעשן

גברים רבים מעשנים, מדובר על מציאות שאף אחד לא יכול לעצור אותה. העישון אצל גברים רבים זוהי שגרת חיים, כזו שהם לא באמת רוצים או מוכנים לוותר עליה. כדי שתוכלו להעניק לגבר מתנה יהיה עליכם להתאים אותה עבורו כמו כפפה ליד. מהסיבה הזו אנו מציעים לכם לתת מתנה מיוחדת לגבר שהוא מעשן. החלטנו להרים את הכפפה ולהציע לכם כאן 5 סוגי מתנות שאפשר לתת לגבר מעשן. מתנות לגבר מעשן יכולות להיות מיוחדות במינן, כאלה שמראות כי חשבתם על הדברים הקטנים. אם תתנו לגבר מעשן מתנה שלא מתאימה לו, יכול להיות שההרגשה שלו תהיה בהתאם. 

 

מאפרה מיוחדת במינה 

 

על מנת שגבר יוכל לעשן בחופשיות הוא יצטרך לדעת שיש לו מאפרה בקרבת מקום. המאפרה היא המקום בו מאפרים את האפר שנשאר על הסיגריה. תמיד טוב שיש מאפרות בבית, אפילו אם כבר יש כמה שניתן להשתמש בהן. בו בזמן ניתן לראות מאפרות מיוחדות במינן, כאלה שגם משדרגות את הבית. יש כאלה שאצלם בבית המאפרה תמיד נמצאת על השולחן לכל מקרה שלא יהיה. לכן טוב תעשו אם תרכשו לאותם אנשים מאפרה שגם נראית מיוחדת במינה ונותן אווירה נעימה. זוהי מתנה טובה עבור גברים מעשנים שרואים שלא הסתפקתם במובן מאליו.

סיגריה אלקטרונית

 

מתנה לגבר מעשן יכולה להיות מתנה שמוכיחה לו עד כמה הוא חשוב לכם. כל מי שמעשן ירצה במידה מסוימת להפסיק לעשות זאת בשלב כזה או אחר. הבעיה העיקרית היא שקשה מאוד להפסיק לעשן, אפילו אם מאוד רוצים שזה יקרה. מה שאנו מציעים לכם לעשות זה לרכוש לגברים מעשנים סיגריה אלקטורנית בתור מתנה. את הסיגריה האלקטרונית ניתן יהיה לארוז באריזה מיוחדת במינה שמראה על חשיבותה. זוהי בחירה מעולה שמראה כי אתם רוצים לעזור לאותו גבר מעשן להיגמל מעישון ולשפר את בריאותו. 

מארז של מצתים

 

בא לכם להיות מקוריים? זה שאתם קונים מתנה למעשן זה לא אומר שחובה עליכם להיות בנאלים. גם כאשר בוחנים מתנות לגברים מעשנים ניתן יהיה לצאת מחוץ לאזור הנוחות. כאשר חושבים מחוץ לקופסה מגלים כי הדבר החשוב ביותר לגבר מעשן זה שתהיה לו מצית בקרבת מקום. מה שאתם צריכים לעשות זה לתת לאותו אדם מארז שלם של מצתים בהם הוא יוכל להשתמש. זה ימנע ממנו להתמודד עם מציאות בה המצתים שלו פשוט ילכו לאיבוד. 

וופורייזרים

 

כאשר אנו מדברים על מתנות לגבר מעשן, צריך לזכור כי אפשר לעשן גם קנאביס. כיום הנושא החוקי של הקנאביס מקבל משנה תוקף, דבר שמאפשר לגברים רבים לעשן בחופשיות. וופורייזר הוא מכשיר קריטי לכל הגברים שמעשנים קנאביס וגם לכאלה שמעשנים טבק. מדובר על מכשיר אידוי שמאפשר לעשן בצורה נוחה וידידותית. מכניסים למכשיר את החומר אותו מעוניינים לעשן ופשוט מפעילים אותו על ידי לחיצה פשוטה על כפתור ההפעלה.

5%-
המחיר המקורי היה: 420.00₪.המחיר הנוכחי הוא: 399.00₪.
1,190.00
8%-
המחיר המקורי היה: 790.00₪.המחיר הנוכחי הוא: 729.00₪.
18%-
המחיר המקורי היה: 420.00₪.המחיר הנוכחי הוא: 345.00₪.
13%-
המחיר המקורי היה: 280.00₪.המחיר הנוכחי הוא: 245.00₪.

מכשיר לטיהור הבית

 

זה שאתם קונים מתנה למעשן זה לא אומר שלא תוכלו לחשוב על כל הסביבה הקרובה אליו. יכול להיות שאנשים בבית לא אוהבים שהוא מעשן, מציאות שמונעת מהם לנשום אוויר צח. אך כמובן שאף אחד לא בא לשכנע את האדם שמעשן להפסיק לעשות זאת הלכה למעשה. מה שכן אפשר לעשות זה לקנות לבית מכשיר לטיהור אוויר שמטרתו לגרום לאוויר להיות נעים יותר. תוכלו למצוא מגוון רחב של מכשירים שכל ייעודם יהיה לטהר את האוויר בבית. מדובר על מתנה מקורית שגם תסייע למעשן וגם לשאר בני המשפחה שלו.   

אין לראות בבלוג זה או בתוכן המופיע בו כתחליף לייעוץ רפואי. השימוש באתר ובתוכן הכלול בו הוא על אחריותו המלאה והבלעדית של המשתמש בלבד, ואינו מהווה, בשום מקרה, ייעוץ, הכוונה או המלצה מצד האתר.  האתר או מי מטעמו לא מעודדים במישרין או בעקיפין שימוש בסם כלשהו, לרבות קנאביס בכל צורותיו. אנו ממליצים ללקוחותינו שלא לעשות שימוש בסמים כלשהם ומדגישים שכל אביזרי העישון שאנו מוכרים מיועדים לשימוש עבור טבק לכל צורותיו בלבד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן

אין כניסה לאתר לגולשים מתחת לגיל 21