הצג תמונות
הסתר תמונות

עט אידוי קנאביס – הדרך הפשוטה לאדות קנאביס

עט אידוי או וופורייזר נייד

בשנים האחרונות אנו רואים כיצד מוצרי אידוי קנאביס הופכים להיות פופולריים ומבוקשים. אם עד לפני עשור החנויות היו צריכות למכור מוצרים אלה בסתר, כיום ניתן להגיד כי המוצרים נמכרים בחופשיות. גם בישראל כל הנושא של אידוי קנאביס הופך להיות חוקי, אך עדיין ישנו תהליך שצריך לעבור. במאמר הבא אנו הולכים לדבר אתכם על אחד מהמוצרים הנמכרים ביותר לאידוי קנאביס. עט אידוי שיאפשר לכם לצרוך קנאביס בצורה חופשית ונוחה, הרבה יתר ממכשירי אידוי אחרים.

במאמר הבא נסביר לכם מה זה בכלל עט אידוי, ומה ההבדל בינו לבין כל מכשיר אידוי אחר. אחרי שתכירו את המוצר ניתן יהיה לספר כיצד משתמשים בו, ואיך בדיוק תבחרו את העט המתאים. כפי שאתם בוודאי מתארים לעצמכם מרחב האפשרויות רחב למדי, כל אחד צריך לעשות את הבחירה הנכונה עבורו. ברגע שתבחרו את מוצר האידוי המתאים, ניתן יהיה לצרוך קנאביס בצורה טובה, אפקטיבית וידידותית.

 

מהו עט אידוי קנאביס?

המכשיר עצמו נראה כמו עט, בחלק מהמקרים הוא יהיה מעט יותר עבה מעט סטנדרטי. עם זאת בשל הצורה המיוחדת שלו הוחלט לקרוא למוצר בשם הספציפי הזה. המוצר נועד על מנת לאפשר לכל אחד לאדות קנאביס בצורה פשוטה וקלה. במקום להסתובב עם מכשירים מגושמים, תוכלו לעשות זאת על ידי שימוש במכשיר הקטן הזה. היתרון הבולט של עט אידוי הוא היותו קומפקטי, תוכלו לקחת אותו יחד אתכם לכל מקום. לא תמצאו את עצמכם במצב בו יהיה עליכם לחשוב איך בדיוק תסחבו את העט יחד אתכם. מרוב שהוא קל וקטן תוכלו להכניס אותו לכיס או לכל מקום בתיק שנמצא עליכם.

העט עצמו נטען כמו כל מכשיר חשמלי אחר, חשוב לוודא כי תוכלו להשתמש בו לאורך זמן. באופן עקרוני אחרי שתכניסו את התפרחת אל תוך המכשיר ניתן יהיה לאדות אותה. העישון עצמו נעשה כמו עישון של סיגריה או כל פריט עישון אחר. מעולם לא היה קל יותר לאדות קנאביס, אינכם צריכים עוד לשבור את הראש. בסך הכל יהיה עליכם לאדות את הקנאביס ולהנות מכל הטוב שהמוצר הזה נותן לכם. כמובן שברגע שכל נושא הקנאביס יוסדר בחוק, הביקוש לעטי קנאביס רק ילך ויעלה. מבחינתכם זה טוב שאתם כבר משתמשים באותו עט אידוי שמן קנאביס.

איך משתמשים בעט אידוי?

השימוש בעט אידוי הוא פשוט, אינכם צריכים להגיע עם הבנה מעמיקה בתחום הזה. אפילו אם זוהי הפעם הראשונה בה אתם משתמשים במכשיר, תוכלו לעשות זאת בהצלחה רבה. על מנת להשתמש בעט האידוי תצטרכו לרכוש תפרחת שאותה תכניסו אל תוך פתח המילוי. לרוב בעטי אידוי המקום לתפרחת הוא קטן, לכן טוב תמיד שתהיה עליכם תפרחת נוספת בהישג יד. לאחר מכן תוכלו להדליק את העט, ולחמם את התפרחת שהכנסתם לתוכו. אחרי שתשלימו את התהליך ניתן יהיה להתחיל לעשן כפי שמעשנים כל מוצר אחר. אחרי שתפעילו את העט פעם אחת תראו כי מדובר על עניין קל ופשוט.

 

עט אידוי מה מחיר וכמה זה עולה?

אנו מבינים כי לא תהיו מוכנים לשלם על מחיר כדי לרכוש עט אידוי. החדשות הטובות הן שעט אידוי מחיר אינו גבוה מאוד, סך הכל מדובר על מחיר יחסית גמיש. תוכלו למצוא עטי אידוי זולים, אך בו בזמן עליכם לדעת כי התמורה מהן תהיה פחותה. אם תהיו מוכנים לשלם קצת מעבר, התמורה תהיה מעל ומעבר למצופה מבחינתכם. תוכלו להביא את עצמכם למצב בו אתם משתמשים בעט ומוציאים ממנו את התועלת המקסימלית. עט אידוי קנאביס הינו מוצר לשימוש ארוך טווח, כך יהיה עליכם להסתכל על הדברים. שווה לכם להשקיע כדי שתוכלו לרכוש מוצר שיספק את הסחורה מעל ומעבר למצופה.

 

14%-
המחיר המקורי היה: 70.00₪.המחיר הנוכחי הוא: 60.00₪.
8%-
המחיר המקורי היה: 119.00₪.המחיר הנוכחי הוא: 109.00₪.

טיפים לבחירת עט אידוי שמן קנאביס

  • הטיפ הראשון שחובה ליישם יהיה לבחון את הדרך בה מפעילים את העט עצמו. לכל עט תהיה את הדרך הייחודית להשתמש בו, עליכם להכיר אותה מראש. עט אידוי 510 מגיע עם הפונקציות המיוחדות שלו, כך שגם כל נושא התפעול משתנה בהתאם. חובה שתכירו איך משתמשים בעט, כיצד תוכלו להוציא ממנו את מירב התועלת. ברגע שתבינו איך משתמשים בעט, תוכלו לאדות את הקנאביס בחופשיות. אם העט יסבך אתכם בכל פעם מחדש, פשוט תספיקו להשתמש בו בשלב מסוים. 
  • עוד טיפ חשוב יהיה הבחירה בין עט אידוי חד פעמי לבין עט אידוי רב פעמי. לכל אחד מהמוצרים הללו יהיו את הפלוסים שלו, ולכל אחד מאיתנו תתאים בחירה שונה. אם אתם מתכננים להשתמש בעט האידוי לאורך זמן, מוטב כי תרכשו מוצר רב פעמי. כך לא תמצאו את עצמכם חוזרים לחנות כל הזמן על מנת לבצע רכישה. מצד שני אם אתם יודעים שהמוצר הוא לשימוש בודד או לכמה שימושים בודדים, אין טעם להכניס את היד לתוך הכיס. במקרה כזה טוב לרכוש עט אידוי חד פעמי שישמש אתכם בדיוק לצורך הנקודתי.
  • הטיפ השלישי והאחרון יהיה קשור לגודל של עט האידוי אותו תרכשו. עט אידוי מגיע בגודל קומפקטי כדי שתוכלו לקחת אותו יחד אתכם לכל מקום. חובה עליכם לוודא כי העט לא יהיה גדול מדי, אחרת כל היתרונות הרבים שיש בו יעלמו כלא היו. תוודאו כי קל לכם להחזיק אותו, הגודל גם משפיע על חווית השימוש כולה. השאיפה תהיה שלא תחשבו פעמיים לפני שתשתמשו בעט עצמו, זה מה שהופך אותו להיות מיוחד. הביאו את עצמכם למצב בו אתם מוציאים מהעט את מלוא הפוטנציאל הטמון בו. בין רגע תבינו עד כמה המוצר הזה עדיף על פני כל מכשיר אידוי שהכרתם עד כה.
אין לראות בבלוג זה או בתוכן המופיע בו כתחליף לייעוץ רפואי. השימוש באתר ובתוכן הכלול בו הוא על אחריותו המלאה והבלעדית של המשתמש בלבד, ואינו מהווה, בשום מקרה, ייעוץ, הכוונה או המלצה מצד האתר.  האתר או מי מטעמו לא מעודדים במישרין או בעקיפין שימוש בסם כלשהו, לרבות קנאביס בכל צורותיו. אנו ממליצים ללקוחותינו שלא לעשות שימוש בסמים כלשהם ומדגישים שכל אביזרי העישון שאנו מוכרים מיועדים לשימוש עבור טבק לכל צורותיו בלבד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן

אין כניסה לאתר לגולשים מתחת לגיל 21