הצג תמונות
הסתר תמונות

איך מעשנים סיגר כמו שצריך?

איך מעשנים סיגר

קיים הבדל מהותי בין עישון סיגריה לבין עישון סיגר, חשוב לדעת זאת לפני שיוצאים לדרך. אם אתם מעשנים סיגריה, אין זה אומר שאתם יודעים איך לעשן סיגר. אך עדיין לסיגר יש ייחודיות ויוקרה, שלא קיימים בסיגריות רגילות שאותן אנו מעשנים. מהסיבה הזו יהיו אנשים שירצו להתחיל לעשן סיגר מפעם לפעם. הסיגר לא נועד כדי להחליף את הסיגריות הרגילות, או את הסיגריות האלקטרוניות מעשנים אותו בדרך כלל באירועים מיוחדים. אז מה אתם צריכים לדעת על העישון של הסיגר? הכנו לכם מדריך מקיף שיסביר לכם בדיוק איך מעשנים סיגר וגם איך מצליחים לשמור עליו. אל תביאו את עצמכם למצב בו תתחילו לעשן סיגרים מבלי להבין כיצד עושים זאת.  

 

למה להתחיל לעשן סיגר?

לכל אחד מאיתנו יש את הסיבה שבגללה הוא התחיל לעשן סיגר. נציין כי הסיגר מעניק חוויה שונה לגמרי בהשוואה לעישון של סיגריה. אם אתם אוהבים לעשן סיגריות, ככל הנראה תתמכרו לעישון של סיגר. בו בזמן הסיגר מביא איתו מעמד קצת שונה בהשוואה לסיגריות שעשויות להביא לתרומה הפוכה. אם בא לכם לשפר את המעמד שלכם, כל מה שיהיה עליכם לעשות זה להוציא סיגר מהתיק. תראו מיד איך חבילת סיגרים יכולה לשפר את ההרגשה העצמית והתדמית המתקבלת עליכם.

 

סיגרים יכולים לעלות ביוקר?

במקרה הזה ניתן להשוות בין חבילת סיגרים לבין חבילת סיגריות. מוצרי עישון הם יקרים, לא משנה איזה מוצר מועדף עליכם. זה נכון שסיגר אחד לא יעלה לכם זול, אך התמורה שלו תהיה בהתאם. המחיר גם משתנה בין סיגרים קובנים לבין סיגרים שמגיעים ממדינות אחרות. ברגע שתבינו כמה תהיו מוכנים לשלם יהיה לכם קל לבחור את הסיגר המתאים. נדגיש כי סיגרים לא מעשנים בכל יום, לכן כדאי להשקיע בבחירתם.

 

איך מעשנים סיגר בצורה נכונה?

האתגר האמיתי שנוגע לעישון סיגר יהיה כאשר תרצו להדליק אותו לשמור עליו דולק. לרוב ייקח לכם כמה שניות טובות עד שתצליחו להשאיר את הסיגר שלכם דולק. הדרך הכי טובה לעשות זאת תהיה על ידי הדלקת הסיגר עם מצית לאורך זמן. בו בזמן תוכלו לשאוף את העשן כלפי פנים עד שתראו שהסיגר דולק. נדגיש כי ישנה אפשרות לכבות את הסיגר במידה ואינכם סיימתם אותו. בהמשך תוכלו להדליק אותו פעם נוספת בדיוק באותו האופן כפי שעשיתם עכשיו.

כיצד שומרים על סיגרים לאורך זמן?

רכשתם חבילת סיגרים ואתם רוצים לשמור עליה? אחרי שהבנתם איך מעשנים סיגר יהיה עליכם להבין כיצד תוכלו לשמור עליו. הדרך המיטבית לשמור על סיגרים תהיה פשוט לשים אותם בקופסה ייעודית. הקופסה שומרת עליהם ומאפשרת לכם לדעת כי שום דבר לא יפגע בהם. מוטב כי תרחיקו את הסיגרים מהישג יד של אלה שאינם אמורים לגעת בהם. תשמרו על הסיגרים בדיוק כמו שאתם שומרים על כל דבר אחר שחשוב לכם.

 

סוגי סיגרים מומלצים – איך תדעו מה לבחור?

עד שתמצאו חבילת סיגרים שמתאימה לכם ככל הנראה ייקח קצת זמן. סוגי סיגרים מומלצים קיימים בשפע, אך לכל אחד מאיתנו תתאים בחירה קצת אחרת. אז מה הבחירה שאתם צריכים לעשות אותה? ראשית תתנסו בכל מיני סוגי סיגרים, אל תביאו את עצמכם למצב בו תהיו מוגבלים. מעבר לעובדה הזו חשוב שתקשיבו להמלצות של מעשנים אחרים. הם יכולים להאיר את עיניכם בכל מיני נושאים חשוב להכיר אותם מראש. עם כל זה אל תשכחו לבחון את המחיר ולוודא כי הוא כזה שאמור להתאים לכם.

אין לראות בבלוג זה או בתוכן המופיע בו כתחליף לייעוץ רפואי. השימוש באתר ובתוכן הכלול בו הוא על אחריותו המלאה והבלעדית של המשתמש בלבד, ואינו מהווה, בשום מקרה, ייעוץ, הכוונה או המלצה מצד האתר.  האתר או מי מטעמו לא מעודדים במישרין או בעקיפין שימוש בסם כלשהו, לרבות קנאביס בכל צורותיו. אנו ממליצים ללקוחותינו שלא לעשות שימוש בסמים כלשהם ומדגישים שכל אביזרי העישון שאנו מוכרים מיועדים לשימוש עבור טבק לכל צורותיו בלבד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן

אין כניסה לאתר לגולשים מתחת לגיל 21