הצג תמונות
הסתר תמונות

כיצד לבחור זרעי קנאביס לצמחים בריאים

כיצד לבחור זרעי קנאביס לצמחים בריאים

אז החלטת שאתה רוצה לגדל קנאביס. אחת ההחלטות החשובות והמוקדמות ביותר שתקבלו היא באילו זרעים להשתמש. זרע טוב מכיל את המרכיבים החיוניים לצמח בריא וחזק. ללמוד כיצד לבחור זרעי קנאביס לא צריך להיות מסובך – הנה כמה עובדות בסיסיות שצריך להכיר:

כיצד לבחור זרעי קנאביס: לקנות או לגדל?

זרעים מיוצרים רק על ידי נקבות צמחי קנאביס לאחר שצמח זכר מאביק אותם. כדי לגדל את הזרעים תצטרך את הצמחים הנקביים שמייצרים את הזרעים, כמו גם צמח זכר כדי להפרות את הצמחים הנקביים. זה פשוט פשוט צריך להציב הצמח הזכרי ליד הצמח הנקבי שאתה רוצה להפרות. זרעים יופיעו בעוד כ-4-6 שבועות. זה יכול להיות תהליך מסובך, עם הרבה אי ודאות, ולכן אנשים רבים בוחרים לרכוש זרעים נשיים.

 

זכר מול נקבה: האם זה משנה?

זרעים יכולים להיות זכרים או נקבים, אבל רוב האנשים רוצים לגדל רק זרעים מסוג נקבה. למה? מכיוון שצמחים מסוג נקבה הם הצמחים שמייצרים ניצנים. רוב חברות הזרעים מוכרות "זרעים רגילים", המכילים זרעים של זכר ונקבה. עם זאת, הם גם מציעים רק זרעים של נקבות, המכונים זרעים נשיים. יש הבדל מחיר גדול בין השניים, אבל שווה להוציא את הכסף הנוסף כדי לוודא שאתה עובד עם זרעים נשיים כדי שלא תבזבז את המשאבים שלך בגידול צמחים זכרים שאינם מניבים את התוצאות הרצויות.

בחר את ההטבות שלך

חשבו על ההשפעות שהייתם רוצים שיהיו לקנאביס שלכם בעת צריכתו. ישנן שתי קטגוריות עיקריות של קנאביס – אינדיקה וסאטיבה.
  • סטיבה מייצרים תחושה אנרגטית ויצירתית אצל המשתמשים.
  • אינדיקה מפחיתות חרדה ודלקות אך לעיתים קרובות מותירות את המשתמשים בתחושת עייפות.

איך לזהות זרע בריא

זרעי מריחואנה בריאים הם בצבע חום כהה, שחור, או שילוב כלשהו של שניהם. אנו ממליצים לא להשתמש בזרעים ירוקים. זרעים ירוקים בדרך כלל עדיין לא בשלים מספיק כדי לנבוט. זרעים גדולים וקטנים יותר יעבדו. זרעי אינדיקה נוטים להיות גדולים יותר מזרעי סאטיבה. דרך נוספת להבדיל בין זרעי האינדיקה והסאטיבה היא בדפוסים שלהם. זרעים חומים ושחורים הם ככל הנראה אינדיקה, בעוד שהזרעים בצבע יחיד הם בדרך כלל סאטיבה.

סאטיבה, אינדיקה או היברידית

צמחי קנאביס מסוג סאטיבה יגדלו גבוהים ורזים. לוקח להם יותר זמן להתבגר מאשר לצמחי אינדיקה. לצמחי סאטיבה יש תנובה גדולה יותר מצמחי אינדיקה. צמחי האינדיקה קצרים יותר ובעלי צורת שיח ונוטים לייצר פחות ניצנים מצמחי סאטיבה. במשך שנים רבות, אנשים נאלצו לבחור בין היתרונות של אינדיקה או סאטיבה. אבל אתה יכול גם לגדל צמחים היברידיים, הממזגים את האיכויות של סאטיבה ואינדיקה לצמח אחד. היברידיות בדרך כלל דומיננטיות כך או כך – אינדיקה או סאטיבה – אך גם מייצרות את ההשפעות של הצמחים מסוג אחר.

שימור זרעים

בין אם אתה מגדל את הזרעים שלך או רוכש אותם, עליך לנקוט כמה אמצעי זהירות כדי לשמור עליהם עד שתהיה מוכן לגדל אותם. אם עושים זאת נכון, ניתן לאחסן זרעי מריחואנה למספר שנים ועדיין להשתמש בהם לגידול צמחי קנאביס בריאים. יש לשמור זרעים במקום קריר, חשוך ויבש. אין לחשוף זרעים לאור השמש או שהם עלולים לנבוט. אל תחשוף זרעים ללחות או שהם עלולים לנבוט גם כן. יש לאחסן זרעים בטמפרטורת החדר. חשיפת הזרעים לקור או חום קיצוניים עלולה לפגוע בזרע כך שלעולם לא ניתן יהיה להשתמש בו.

כיצד לבחור זרעי קנאביס להצלחה

יש הרבה אפשרויות כשזה מגיע איך לבחור זרעי קנאביס! הדרך הטובה ביותר ללמוד היא פשוט להתחיל. אם תבחר לרכוש זרעים, התחל עם זן זול יותר. יקר לא תמיד אומר טוב יותר. חלק מהזנים הנאמנים הישנים הם חזקים מאוד. זנים היברידיים מסובכים יותר, חדישים ויקרים יותר יכולים לפקוד בקלות רבה יותר. אתה לא רוצה להוציא יותר מדי כסף על זרעים עבור הצמחים הראשונים שלך. בחר זן שאנשים גדלים בשפע במשך שנים רבות כך שמחזור הגידול הראשון שלך יהיה נטול בעיות ככל האפשר.
״אין לראות בבלוג זה תחליף לייעוץ רפואי.״
אין לראות בבלוג זה או בתוכן המופיע בו כתחליף לייעוץ רפואי. השימוש באתר ובתוכן הכלול בו הוא על אחריותו המלאה והבלעדית של המשתמש בלבד, ואינו מהווה, בשום מקרה, ייעוץ, הכוונה או המלצה מצד האתר.  האתר או מי מטעמו לא מעודדים במישרין או בעקיפין שימוש בסם כלשהו, לרבות קנאביס בכל צורותיו. אנו ממליצים ללקוחותינו שלא לעשות שימוש בסמים כלשהם ומדגישים שכל אביזרי העישון שאנו מוכרים מיועדים לשימוש עבור טבק לכל צורותיו בלבד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן

אין כניסה לאתר לגולשים מתחת לגיל 21