הצג תמונות
הסתר תמונות

וופורייזר וולקנו הסקירה האולטימטיבית

וופורייזר וולקנו זהב – מהדורה מוגבלת | Volcano Gold Edition Vaporizer

וופורייזר וולקנו מבית Storz and Bickel קיים בשוק כבר שנים רבות, ולחלקם, הוא ידוע בהיותו הוופורייזר השולחני הטוב ביותר שתוכלו לרכוש.

 

לדעתי, זהו הוופורייזר הטוב ביותר שתוכלו לרכוש לשימוש קבוצתי והוא אחד האמינים שתמצאו. אם אתם רוכשים וופורייזר וולקנו, תדעו שהוא הולך להישאר אתכם להמון זמן – הדברים האלה הם טנקים ולעיתים רחוקות מתקלקלים או שיש להם בעיות.

 

ישנם וולקנויים מתחילת שנות ה-2000 שעדיין מסתובבים במחזור. אם זה לא אומר משהו על האמינות ואיכות הבנייה שלהם, אני לא יודע מה כן.

 

Storz וביקל חידשו את עיצוב ה- Volcano עם שחרורו של Volcano Digital בסביבות 2007.

 

Volcano Digital החליפה את החוגה הסיבובית עבור תצוגת טמפרטורה דיגיטלית וכפתורי מישוש לקריאה והתאמה של הטמפרטורה.

 

עכשיו אתם עלולים להיות בהלם כשאתם מגלים בהתחלה כמה רוצים על ה-Volcano Classic ו-Volcano Digital. עם זאת, עם זאת, אני מרגיש שזה שווה כל אגורה כאשר בוחנים כל היבט של בעלות על וופורייזר.

בעוד מכשירי אידוי אחרים עשויים להציע תכונות דומות במחיר זול יותר, לרוב אין להם קלות שימוש, איכות בנייה ואמינות כמו של הוולקנו.

ככל שנעבור בסקירה זו, אני חושב שתתחילו להבין מדוע אני ממליץ על הוולקנו כל כך חזק. כדי להפוך את הסקירה הזו לקלה יותר לביצוע, אנחנו הולכים לחלק אותה לסעיפים הבאים:

 

  • Volcano Classic לעומת Volcano Digital
  • נתיב אדים
  • שסתום קל
  • שסתום מוצק
  • בקרת טמפרטורה
  • וולקנו קלאסי
  • וולקנו דיגיטלי
  • קיבולת ויעילות התנור
  • שסתום קל
  • שסתום מוצק
  • איכות אדים
  • עשבי תיבול יבשים
  • מתרכז
  • לבנות איכות
  • ניקוי
  • שסתום קל
  • שסתום מוצק
  • אביזרים
  • אַחֲרָיוּת
  • פירוט יתרונות/חסרונות
  • הערכה סובייקטיבית סופית

כשנגיע לכל סעיף, אסביר על מה אני בדיוק מסתכל כשאנחנו מדברים על איכות אדים, נתיב אדים, איכות בנייה ועוד..

 

Volcano Classic לעומת Volcano Digital

 

Storz and Bickel מציעה שתי גרסאות של הוולקנו, כפי שלמדנו בהקדמה של סקירה זו. Volcano Classic ו- Volcano Digital שניהם דומים מאוד ויש להם רק כמה וריאציות קלות בעיצוב שלהם.

 

ה-Volcano Classic פשוט משתמש בחוגה סיבובית כמו מהסוג שתמצאו במגבר גיטרה. לחוגה טווח פעולה של 1-9, וכל מספר מייצג הגדרת טמפרטורה שונה.

 

אנחנו הולכים להיכנס לבקרת הטמפרטורה בפועל בהמשך הסקירה.

 

ל-Vulcano Classic גם אין שום סוג של כיבוי אוטומטי, הוא יישאר מופעל עד שתכבה פיזית את המחמם או תנתק את היחידה.

 

Volcano Digital שונה במקצת. כפי שאמרנו קודם, הוא כולל מסך LCD גדול מאוד שקורא את הטמפרטורה המוגדרת מראש ואת טמפרטורת הפעולה הנוכחית של התנור. כמו כן, היחידה משתמשת בכפתורי "+" ו- "-" כדי לכוונן את הטמפרטורה במקום חוגה סיבובית.

 

ל-Volcano Digital יש גם כיבוי אוטומטי בניגוד ל-Volcano Classic.

 

משהו נוסף שעלי להזכיר הוא העובדה שלשני מכשירי האידוי הללו מבחינה טכנית יש ספקטרום טמפרטורה שונים שהם מאפשרים למשתמשים שלהם לנצל. לשני מכשירי האידוי יש טמפרטורה מקסימלית של 446 מעלות צלזיוס, אך לכל אחד מהם הגדרות טמפרטורה מינימליות שונות.

 

ניתן להגדיר את Volcano Classic רק עד 266 מעלות צלזיוס, בעוד שה- Volcano Digital יכול לרדת עד 104 מעלות פרנהייט.

 

זה לא אמור להוות בעיה עבור רוב האנשים מכיוון שהנמוך ביותר שאני משתמש בדרך כלל הוא 330 מעלות פרנהייט. לרוב האנשים לא יהיה צורך לרדת מתחת ל-300 מעלות צלזיוס לדעתי.

 

אין הרבה הבדל חוץ מזה, זה באמת סובייקטיבי ועניין של העדפה אישית. פשוט הייתי הולך על הקלאסי בעצמי מכיוון שאני מוצא שהחוגה הסיבובית מספיקה יותר לצרכים שלי והיא הזולה מבין השניים.

נתיב האדים של הוופורייזר

מה שאנחנו מסתכלים עליו כאן הוא הנתיב האמיתי שהאדים עוברים לפני שהם מגיע לריאות שלכם. אז אנחנו הולכים לדבר על חומרים המשמשים בנתיב האדים, ונסתכל על שני נתיבי אדים מעט שונים שתוכלו לבחור מהם לפני רכישת המוצר שלכם.

 

החלק היחיד של נתיב האדים שנמצא על הוולקנו עצמו הוא המחמם, שנמצא על גבי היחידה עצמה.

 

זה המקום שבו האוויר החם נדחק החוצה, מה שמאפשר לאדות את החומר שלך בו זמנית ולמלא שקית בו זמנית.

 

עכשיו בואו נדבר על שתי מערכות התאים שבהן יש לכם את הבחירה להשתמש, שהן ה- Solid Valve וה- Easy Valve. לכל אחד יש יתרונות על פני השני ואנחנו הולכים לדבר על הכל לגבי כל שיטה.

 

סטורז וביקל משתמשות באותו חומר עבור התאים הן בערכות Easy Valve והן בערכות Solid Valve. שקיות סטורז וביקל הרשמיות הן באיכות גבוהה מאוד ואינן מייצרות ריחות או טעמים מסריחים בחימום.

 

באופן כללי, הוולקנו כולל חומרים נטולי ריח ובטוחים לאורך כל עיצובו.

נתיב האדים של השסתום הפשוט

בית פלסטיק תא מילוי לווקנו הייבריד

מערכת ה-Easy Valve היא באופן אישי השיטה המועדפת עליי לשימוש.

מערכת זו משתמשת בסט של פיית/בלונים להחלפה שאתה פשוט זורק ומחליף ברגע שהבלונים מתלכלכים בצורה בולטת.

 

תא המילוי בנוי מחומר פלסטי עמיד ושחור הדומה לחומר המשמש במכשירי אידוי מסוג -Crafty and Mighty, שגם Storz and Bickel מייצרים.

 

אתה פשוט נותן לו כרבע סיבוב נגד כיוון השעון כדי להפריד את תא המילוי, וחושף את הקערה שאליה אתה מעמיס את החומר שלך.

 

נראה כי אותו פלסטיק משמש גם על פיות ה-Easy Valve, אלא שהוא בצבע כתום. יש תוספת פלסטיק שחורה קטנה שהיא מה שפותחת את השסתום במכלול השקית כאשר אתה דוחף את השפתיים שלך אליו כדי לקחת את המשיכה שלך. באופן כללי, ישנם פחות חלקים המעורבים במערכת Easy Valve בשל האופי החד פעמי שלה.

 

נתיב האדים של השסתום המוצק

וופורייזר וולקנו קלאסי עם בלון
וופורייזר וולקנו קלאסי עם בלון

בעוד שאני אישית מעדיף את מערכת Easy Valve מתוך נוחות, מערכת Solid Valve בנויה בסך הכל לדרגת עמידות גבוהה יותר וגישה חסכונית יותר מכיוון שכל המערכת ניתנת לשירות למשתמש. ניתן לפרק את השסתום המוצק ולנקות אותו היטב ולהחליף את השקיות. תא המילוי Solid Valve בנוי מפלסטיק עמיד לטמפרטורה באיכות גבוהה הדומה לתא המילוי המשמש עם Easy Valve.

 

יש תוספת תא מילוי מנירוסטה, וזה מה שמחזיק את העשב שלך בזמן שמשאבת האוויר החזקה של הוולקנו דוחפת אוויר דרך החומר שלך. הדבר המגניב עם הוספת תא המילוי על השסתום המוצק הוא שהוא מאפשר לך בקלות לטעון כמויות קטנות יותר של חומר ללא שום טריקים או משהו נוסף.

 

הפיה כבדה הרבה יותר עם השסתום המוצק בהשוואה לאלו הכלולים ב- Easy Valve. זה הגיוני עם זאת, שופר Solid Valve מיועד לניקוי ושימוש חוזר שוב ושוב. הוא עשוי מאותו החומר המשמש בתא המילוי.

 

יש יותר חלקים עם מכלול השסתום המוצק, אבל זה יעלה לך פחות כסף בטווח הארוך. גליל של בלונים וולקנו עולה בערך 134 ש״ח , וזה יחזיק לרוב האנשים כשנה, תוכלו למצוא באתר שלנו גליל של בלונים לאידוי.

 

יש לך גם את היכולת של אורכי תיקים הניתנים להתאמה מלאה עם ערכת Solid Valve. אפשר להכין תיקים סופר קטנים לשימוש סולו, או תיקים מטריפים בגודל 10 למסיבות ואירועים מיוחדים.

בקרת טמפרטורה עבור וולקנו

 

מה שאנחנו מסתכלים עליו כאן הוא איך בדיוק אתה מכוון את הטמפרטורה שאתה רוצה לאדות בה, וזה לא יכול להיות יותר פשוט עם שני הדגמים של הוולקנו. בתור התחלה, לשתי היחידות יש שני מתגים בבסיס היחידה ונורית "שליטה".

 

  • המתג האדום משמאל הוא מתג "HEAT". זה לכל דבר ועניין הוא מתג ההפעלה והכיבוי. כאשר תעביר אותו למצב מופעל הוא יזהר באדום כדי לומר לך שגוף החימום הולך להתחיל להתחמם לטמפרטורה הרצויה.
  • המתג הירוק מימין הוא מתג "AIR". זה מה שמפעיל את משאבת האוויר בעלת העוצמה הגבוהה הקיימת בתוך וולקנו שתאדה את החומר שלך.
  • נורית ה-"CONTROL" בין שני המתגים היא מה שאומר לך שמכשיר האידוי Volcano שלך נמצא בטמפרטורת הפעולה שלו שאליה הגדרת אותו. 

 

כאשר האור זוהר בכתום, זה אומר שגוף החימום מופעל כעת ומטפס לטמפרטורה הרצויה. כאשר האור כבוי, זה אומר שהיחידה בטמפרטורה ומוכנה לאידוי. גם ל-Volcano Classic וגם ל-Volcano Digital לוקח בערך 3 דקות להגיע לטמפרטורת הפעולה. מלבד כל זה, זה המקום שבו הדגמים הקלאסיים והדיגיטליים שונים, ונבחן כל דגם בנפרד.

בקרת טמפרטורה עבור Volcano Classic

 

כפי שדיברנו עליו מקודם, Volcano Classic משתמש בחוגה סיבובית כדי לעבור בין 9 רמות החום שלו.

 

רמת חום 1 מתחילה את ספקטרום הטמפרטורה ב-266°F, ורמת חום 9 מסיימת את הספקטרום ב-439°F.

 

בקרת הטמפרטורה והדיוק נראים די טובים. רמת חום 5 למשל מרגישה בהחלט בסביבות 350 מעלות בהתבסס על הניסיון שלי גם עם וופורייזרים אחרים.

 

בקרת טמפרטורה עבור Volcano Digital

וופורייזר וולקנו דיגיטלי כולל מכשיר אידוי אייריס ותרסיס ניקיון למכשירי אידוי

הוולקנו דיגיטל מציג קריאת טמפרטורת LCD גדולה מאוד בחזית הוופה עם כפתורי "+" ו-"-" לצד מסך ה-LCD.

 

ל-Vulcano Digital יש טווח טמפרטורות עבודה של 104°F עד 446°F. היכולת לרדת מ-266 מעלות פרנהייט עשויה להועיל לחלק מהמשתמשים שמשתמשים בצמחי מרפא אחרים או בשמנים אתריים, אבל אני לא חושב שהטמפרטורות הנמוכות האלה מועילות הרבה לרוב משתמשי הקנאביס.

 

אם אתם מחפשים בקרת טמפרטורה מדוייקת לחלוטין, Volcano Digital הוא הדגם שאתם מחפשים.

 

קיבולת ויעילות התנור בוולקנו

 

סעיף זה בוחן כמה אתה צריך להעמיס לתנור כדי לקבל תוצאות טובות. באופן דומה, אנו הולכים לבחון באיזו יעילות הוולקנו מאדה את הפרח שלך בכל שיטה.

 

בסך הכל, לשתי השיטות יש בערך אותה יעילות. גם מערכות השסתום הקל וגם ה- Solid Valve יחלצו במלואן את כל התרכובות הפעילות מהפרח שלך. חדרים עמוסים במלואם עם ה- Easy Valve ו- Solid Valve מחזיקים כמעט כל היום, וממלאים שקיות במהלך היום.

 

גם ל- Easy Valve וגם ל- Solid Valve יש תנורים בגדלים שונים. בעוד שהם באותו קוטר בגודל, שניהם שונים בכמות החומרים שאתה צריך להעמיס לתוכם כדי לקבל תוצאות טובות.

 

קיבולת תנור עם שסתום פשוט

 

אני מרגיש שה-Easy Valve מתאים יותר לקבוצות עבור רוב האנשים. תא המילוי של Easy Valve עובד בצורה הטובה ביותר כשהוא טעון במלואו, שהוא כחצי גרם של פרח קנאביס טחון. אתה יכול לברוח מלהעמיס חצי להשתמש בכרית התרכיז כדי למלא את החלל שנותר, אולם גיליתי שהשקיות לא היו כל כך צפופות כשהשתמשתי בשיטה הזו של אריזת פחות עשבים.

 

Storz and Bickel מציעה גם מפחית שסתום קל אשר יקטין את קיבולת התנור לכ-0.15-.2 של חומר טחון. מערכת זו דורשת את קפסולות המינון הנפרדות מכיוון שהעמסת חומר ישירות לתא המילוי המופחת הובילה לתוצאות איומות.

 

היה מעט מאוד ייצור אדים והעשב עף לכל עבר. זיווג מערכת השסתום הנמוך עם קפסולות המינון הוא אידיאלי לחילוץ עומס קטן מאוד לתוך שקית אחת. לכל היותר, תקבל רק שלוש שקיות אדים בעת שימוש במפחית השסתומים הפשוטים בקפסולות המינון.

 

באופן אישי, הייתי ממליץ פשוט להישאר עם השסתום המוצק אם אתה זקוק לכמויות קטנות יותר עם הוולקנו שכן מפחית השסתום הפשוט למילוי תא הניב פחות תוצאות.

 

קיבולת תנור עם שסתום מוצק

 

מבחינת גודל התא, אני מרגיש שה- Solid Valve הוא הפשרה הטובה ביותר לשימוש סולו וקבוצתי. תוספת תא המילוי מנירוסטה מאפשרת לך לטעון כמויות קטנות או גדולות באופן מקורי לתוך השסתום המוצק בקלות.

 

מסך המתכת ישנה את מיקומו בהתאם לכמות החומר שהוכנס לתא. אם אתה רוצה להעמיס מקסימום חצי גרם. אם אתה מתכוון לאדות לבד, פשוט טען מספיק כדי לכסות את כל המסך. אתה לא צריך הרבה יותר מזה אם אתה לבד.

 

הטעם הוא גם פנטסטי, אבל לא נהדר כמו מכשירי אידוי מתקדמים אחרים כמו VapeXhale Cloud EVO. הטרפנים שבאדים יתחילו להתעבות בשקית כשהאדים יושבים בשקית בין ההגרלה.

 

טרפנים למי שלא יודע הם הכימיקלים המיוצרים על ידי צמחים המעניקים לפרחים את הריח והטעמים שלהם. אם אתה מחפש את הטעם הטוב ביותר, הייתי מחפש ויפ שלא משתמש בשקיות. אדי שקיות כמו הוולקנו עדיין מייצרים טעם נהדר, אבל אדי משיכה ישירה כמו Cloud EVO פשוט מייצרת אדים טעימים יותר פשוט בגלל נתיב האדים הקצר יותר.

 

חלקות של האדים של הוולקנו היא אחת מנקודות המכירה הטובות ביותר שלו. האדים יורדים ממש בקלות, והוא אף פעם לא מרגיש חנוק או חריף בגרון, אלא אם כן אתה מעלה את הטמפרטורה גבוה בצורה טיפשית.

 

האדים יהיו נהדרים עבור חולה רפואי הזקוק לאמצעי לספק כמות משמעותית של תרופות מבלי שהאדים יהיו קשים מדי. זהו אחד האדים היחידים שיכולים לייצר כמויות מטורפות של אדים ועדיין להישאר חלק ומהנה.

 

איכות אדים וופורייזר וולקנו

 

אנחנו מדברים על 3 דברים שונים כשאנחנו מסתכלים על איכות האדים הכוללת של וופורייזר. ייצור אדים, הטעם והחלקות מרכיבים כולם את הקריטריונים שאנו מסתכלים עליהם כאשר אנו מדרגים את איכות האדים של מכשיר אידוי.

 

מכיוון שהוולקנו עושה גם עשבים יבשים וגם תרכיזים, אנחנו הולכים להסתכל על כל אחד בנפרד

 

באופן כללי, הוולקנו מציע כמה מאיכות האדים הטובה ביותר שתוכל להשיג בשוק.

 

איכות האדים של הוולקנו עם העשב שלך

 

אם אתה מעוניין לרכוש וולקנו, סביר להניח שאתה מחפש להשתמש בו בעיקר עם צמחים יבשים, וזה מה שהוולקנו מצטיין בו.

 

קודם כל, ייצור האדים של הוולקנו הוא די מעורר השראה לראות באופן אישי עבור מישהו שמעולם לא ראה שקית אדים מתמלאת לפני כן. כאשר אתה עולה מעל 350 מעלות, הוולקנו באמת מתחיל לייצר כמויות מטורפות של אדים.

 

איכות האדים  עם תרכיזים

 

הוולקנו הוא גם אפשרות מצוינת לאידוי סוגים שונים של תרכיזים נמסים כמו BHO או Bubble Hash.

ייצור אדים אינו מטורף כשמשתמשים בתרכיזים עם הוולקנו. אתה הולך לקבל הרבה שקיות, אבל הן לא צפופות כמו השקיות המלאות באדי עשבים יבשים. זה לא אומר שהאדים אינם חזקים, הטעם עם תרכיזים בולט הרבה יותר מעשבי תיבול יבשים, גם האדים המיוצרים עם תרכיזים הם חלקים במיוחד. גיליתי שאדי התרכיז מהוולקנו  היו חלקים הרבה יותר בהשוואה לשיטות אחרות של צריכת תרכיזים.

 

איכות הבנייה של הוולקנו

לאיכות הבנייה, אנו בוחנים את החומרים בהם נעשה שימוש, כיצד הוא הורכב, ואת האמינות של היחידה. גם ל-Volcano Classic וגם ל-Volcano Digital יש את איכות הבנייה הטובה ביותר מכל וופורייזר המופעל חשמלית בשוק. זה לא נדיר לשמוע שמישהו אומר שהוא בעלים גאה של וולקנו כבר 4+ שנים; האדים האלה לא מפסיקים לבעוט. החלק החיצוני של היחידה בנוי מפלדת אל חלד, כאשר כל חלקי הפלסטיק הם חומר עמיד באיכות גבוהה מאוד לטמפרטורה.

 

המתגים והלחצנים שתמצאו בכל אחד מהדגמים שלו הם גם איכותיים. רוב הזמן, מכשירי אידוי יהרסו  בגלל הפקדים שלהם. הכפתורים, המתגים או החוגות שנמצאים במכשירי אידוי אחרים יכולים לפעמים להרגיש ממש זולים ומיושמים בצורה גרועה. זה לא המקרה כאן. יש סיבה לכך שסטורץ וביקל הוא שם גדול בתעשייה. הם הוציאו רק מוצרים איכותיים והוא היה הדוגמה הראשונה שלהם לעבודה הקשה ולמסירות שהחברה הזו משקיעה בעיצוב וופורייזרים איכותיים. אבטחת איכות בעת פתיחת וולקנו חדש היא דבר מובן מאליו; תתפלאו מכמות החברות בתעשייה שעושות מעט עד בכלל לא לאבטחת איכות על המוצרים שלהן.

 

ניקוי

אלכוהול איזופרופיל
אלכוהול איזופרופיל

היחידה עצמה דורשת מעט מאוד תחזוקה, אם בכלל. אף אד או חומר לא צריכים ליצור מגע עם הוופורייזר עצמו. החלקים היחידים שדורשים ניקוי הם מערכות השקיות Easy Valve או Solid Valve שלך. יש מסנן אוויר בתחתית היחידה שיהיה צורך להחליף מעת לעת, אבל זה משהו שצריך לעשות רק פעם אחת כל 1-2 שנים שכן מסנני האוויר יחזיקו מעמד הרבה זמן.

 

ניקוי השסתום הפשוט

ה-Easy Valve הוא האפשרות הטובה ביותר שלך אם אתה מחפש את כמות התחזוקה הנמוכה ככל האפשר. אתה פשוט זורק את השקית והפומיות כשהם סוף סוף מלוכלכים מכדי להשתמש בהם יותר. באופן כללי, אתה יכול לקבל בערך כמה חודשים לכל שקית, תלוי בשימוש שלך.

 

תא המילוי הוא החלק היחיד בכל המערכת שצריך לנקות. ניתן פשוט להחליף את המסך וניתן להשרות את כל היחידה במי סבון חמים או אלכוהול איזופרופיל כדי לנקות אותה במלואה.

 

ניקוי השסתום המוצק

 

שום דבר מלבד השקיות לא נזרק החוצה כשאתה מנקה את השסתום המוצק. ניתן לפרק את תא המילוי Solid Valve ואת הפיה שניהם לגמרי לניקוי וטיפול. ההוראות המצורפות לשסתום המוצק די קלות לביצוע, ולא היו לי בעיות לפרק את השסתום המוצק. באופן כללי, כל החלקים צריכים רק להיות ספוגים במי סבון חמים או איזופרופיל אלכוהול. אתה יכול לאסוף גליל של שקיות עבור 134 ש״ח והרול הזה אמור להחזיק כשנה.

אביזרים כלולים

סעיף זה הולך לפרט אילו אביזרים תקבלו בקופסה עם הוופורייזר שלכם. האביזרים שאתה מקבל תלויים בעיקר אם אתה בוחר בשסתום המוצק או השסתום הקל.

 

שסתום פשוט שסתום מוצק
5x בלוני שסתום פשוט שסתום מוצק
תא מילוי תא מילוי
סט רגיל סט רגיל
סט מסנני אוויר פיה
פד נוזלי סט מסנני אוויר
מברשת ניקוי פד נוזלי
גריינדר צינור בלון
מברשת ניקוי
גריינדר

 

אַחֲרָיוּת

Volcano Classic ו- Volcano Digital מציעים שניהם אחריות ל-3 שנים על פגמים בחומרים או בביצוע של הוופורייזר.

 

3 שנים זה כיסוי די טוב בהשוואה למכשירי אידוי אחרים בשוק כרגע. זה יכול להיות ארוך יותר, אבל באופן כללי הוולקנו הוא אחד ממכשירי האידוי האמינים ביותר בשוק. הסיכוי שבאמת תצטרך לתת אחריות למכשיר האידוי Volcano שלך הוא קלוש מאוד.

 

פירוט יתרונות/חסרונות

לסיום הסקירה, אנחנו הולכים לפרק את היתרונות והחסרונות של וופורייזר Volcano.

 

יתרונות

  1. איכות אדים פנטסטית
  2. איכות בנייה עמידה ואמינה
  3. קלות שימוש
  4. מעולה לקבוצות
  5. מעט או ללא תחזוקה עם שסתום קל

 

חסרונות

  1. זמן חימום ארוך
  2. משאבת אוויר רועשת

 

״אין לראות בבלוג זה תחליף לייעוץ רפואי.״

אין לראות בבלוג זה או בתוכן המופיע בו כתחליף לייעוץ רפואי. השימוש באתר ובתוכן הכלול בו הוא על אחריותו המלאה והבלעדית של המשתמש בלבד, ואינו מהווה, בשום מקרה, ייעוץ, הכוונה או המלצה מצד האתר.  האתר או מי מטעמו לא מעודדים במישרין או בעקיפין שימוש בסם כלשהו, לרבות קנאביס בכל צורותיו. אנו ממליצים ללקוחותינו שלא לעשות שימוש בסמים כלשהם ומדגישים שכל אביזרי העישון שאנו מוכרים מיועדים לשימוש עבור טבק לכל צורותיו בלבד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן

אין כניסה לאתר לגולשים מתחת לגיל 21