הצג תמונות
הסתר תמונות

איך לגלגל סיגריה? המדריך המלא למגלגל המתחיל!

איך לגלגל סיגריה

המון אנשים מעדיפים לגלגל את הסיגריה שלהם בעצמם. יש כאלה שעושים זאת על מנת להתאים את הסיגריה להעדפות האישיות שלהם. בעוד אחרים יעשו זאת מתוך מטרה לנסות להוזיל את העלויות. הרי זה ידוע כי רכישת נייר גלגול יחד עם טבק תהיה זולה לעומת קניית סיגריות רגילות. עם זאת הבעיה העיקרית מתחילה מכך שהמון אנשים לא מבינים כיצד מגלגלים את הסיגריה. לגלגל סיגריה זה לא קל, אפילו אם נדמה לכם שתוכלו לעשות זאת בקלות. מהסיבה הזאת, כדי שתוכלו לגלגל את הסיגריה הכנו לכם מדריך שלם. מדריך שיעשה לכם סדר שלב אחר שלב בכל הפעולות שאותן תצטרכו לקחת בחשבון. המטרה הסופית תהיה שתוכלו לגלגל את הסיגריה כמו אלופים וללא בעיות מיוחדות.

גלגול סיגריה ידני

לא רוצים להשתמש במכשירים מיוחדים שיסייעו לכם לגלגל את הסיגריה? לשאלה איך לגלגל סיגריה יש המון תשובות, כל אחת מהן תהיה שונה. מי שירצה לגלגל את הסיגריה בידיים צריך לקחת בחשבון כי זה לא פשוט. בטח אם זוהי הפעם הראשונה שיוצא לכם לגלגל את הסיגריה שאותה אתם מעשנים. מה שאנו מציעים לכם לעשות זה לגלגל את הסיגריה כמה פעמים עד שתעלו את הטכניקה שתהיה לכם הכי טובה. בו בזמן תזכרו כי לא תמיד תהיה אחידות בין הסיגריות שאותן אתם מעשנים. יש פלוסים ומינוסים לבחירה שלכם לבצע את הגלגול של הסיגריה באופן ידני.

לא מעמיסים על הסיגריה

ישנם כאלה שיוצאים מנקודת הנחה שהם יכולים להעמיס במילוי כדי שהסיגריה תהיה עשירה. תיקחו בחשבון כי לכל נייר גלגול יש תכולה שונה, עם זאת היא לא תהיה גדולה כמו שאתם מדמיינים. אל תעמיסו על הסיגריה, אפילו אם בא לכם לעשן במשך זמן רב את אותה הסיגריה שאותה הכנתם. ברגע שתעמיסו על הסיגריה עם המון חומר מילוי תמצאו את עצמכם בבעיה רצינית. תתקשו לגלגל אותה, גם אם תגלגלו היא עשויה להיקרע תוך כדי העישון. תוכלו להסתכל על טבלת צריכה קנאביס כדי להבין כמה חומר תוכלו לשים בנייר הגלגול.

מי שמנסה אמור להצליח

בשורה התחתונה אלה שמנסים לגלגל כל הזמן את הסיגריות שהם מעשנים גם יצליחו. תוכלו לשאול את עצמכם כל הזמן – איך לגלגל סיגריה? אך התשובה תהיה לנסות לבצע את העבודה הזאת בעצמכם. תנסו לעצמכם את הזמן לגלגל את הסיגריה, גם אם מדובר על ניסיון בלבד. אחרי שתעשו זאת כמה עשרות פעמים תראו שזה פשוט בא לכם באופן טבעי. אנו מציעים לכם לראות איך אחרים עושים את זה לפני שאתם תתנסו בגלגול בעצמכם. אחרי שתראו איך אחרים מגלגלים כמו מקצוענים תוכלו לחקות את מה שהם עושים. תעשו את אותן הפעולות כדי שהתוצאה תהיה דומה פחות או יותר.

אפשר להשתמש במכונה

לא הצלחתם לגלגל את הסיגריה, לא משנה מה ניסיתם לעשות? לשאלה איך לגלגל סיגריה במקרה כזה תהיה תשובה אחת שהיא לרכוש מכונה ייעודית. כיום תמצאו מגוון רחב של מכונות שיאפשרו לכם לגלגל את הסיגריות כמו אלופים. מה שהופך את הבחירה הזאת לבחירה אהובה היא שכל הסיגריות אמורות לצאת באותו הגודל. בו בזמן המכונה עצמה היא זאת שעושה את כל העבודה הקשה מבלי שיהיה עליכם להתאמץ. מה שתצטרכו לעשות זה פשוט להשתמש בכל האביזרים שיש לכם מבעוד מועד. נייר גלגול או כל מוצר אחר שיסייע לכם לגלגל את הסיגריה בדיוק כמו שרציתם שהיא תהיה.

38%-
המחיר המקורי היה: 40.00₪.המחיר הנוכחי הוא: 25.00₪.
אין לראות בבלוג זה או בתוכן המופיע בו כתחליף לייעוץ רפואי. השימוש באתר ובתוכן הכלול בו הוא על אחריותו המלאה והבלעדית של המשתמש בלבד, ואינו מהווה, בשום מקרה, ייעוץ, הכוונה או המלצה מצד האתר.  האתר או מי מטעמו לא מעודדים במישרין או בעקיפין שימוש בסם כלשהו, לרבות קנאביס בכל צורותיו. אנו ממליצים ללקוחותינו שלא לעשות שימוש בסמים כלשהם ומדגישים שכל אביזרי העישון שאנו מוכרים מיועדים לשימוש עבור טבק לכל צורותיו בלבד.

תגובה אחת על הפוסט “איך לגלגל סיגריה? המדריך המלא למגלגל המתחיל!

  1. קרן אומר:

    הי אשמח לדעת. מה הסיבה שהדבק לא נדבק לא משנה עם איזה נייר אני משתמשת. הכל נכון הצד של הדבק ההסגירה של הסיגריה ההרטבה של פס הדבק עם הלשון, אבל משהו לא עובד שם זה כל. הזמן נפתח לי גם באזור הפילטר וגם לאורך הסיגריה אז אני מרטיבה מבחוץ אחר כך ומהדקת אבל צזה לא מושלם מה הקטע מה אני עושה לא נכון?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן

אין כניסה לאתר לגולשים מתחת לגיל 21