הצג תמונות
הסתר תמונות

טבלת צריכה קנאביס – מה אתם צריכים לדעת?

טבלת צריכה קנאביס + הורדה

מעוניינים להפיק את המירב מצריכת הקנאביס הרפואי? על מנת שזה יקרה תהיו מחויבים לדעת כמה קנאביס לצרוך בכל פעם מחדש. מצד אחד לא תרצו לצרוך כמות גדולה, מצד שני לא תרצו לצרוך כמות קטנה. טבלת צריכה קנאביס נועדה כדי לאפשר לכם לדעת כל הזמן מהי הכמות הרצויה מבחינתכם. זה שאמרו לכם לקחת כמות מסוימת זה לא אומר כי זוהי ההמלצה הנכונה בהקשר שלכם. התוצאות של טיפול בקנאביס רפואי משתנות בין המטופלים השונים בעיקר בגלל היקפי הצריכה. יש כאלה שצורכים כמות מדויקת בהתאם למה שהם צריכים, אחרים עושים זאת בצורה לא נכונה. נדגיש כי אין שיטת טיפול אחת שאמורה להביא תוצאות, לכל אחד חובה להתאים את הטיפול במיוחד עבורו. זוהי הסיבה שבגללה אם נעזרים בטבלה מסודרת לצריכת קנאביס יהיה אפשר להרוויח המון בהתאם.

 

מהי טבלת צריכה קנאביס משרד הבריאות?

מספיק שתעיפו מבט על הטבלה עצמה על מנת להבין מה היא מכילה בתוכה. מדובר על טבלה מפורטת שבה המטופל מפרט את האופן שבו הוא צורך את הקנאביס הרפואי. כך יהיה אפשר להיות במעקב אחרי כל מה שקורה בזמן אמת מבלי להתפשר. המטרה היא להביא את המטופל למצב שבו הטיפול עונה בצורה טובה על הציפיות שלו. אם המטופל לא יזכור את כמויות הצריכה, יהיה מאוד קשה להביא אותו למקום הרצוי. לעומת זאת עם טבלת צריכה קנאביס יהיה אפשר לראות כי הכל הופך להיות פשוט בהרבה. שכחתם מהי הכמות שלקחתם אתמול? כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק להעיף מבט בטבלה. הכל מתועד בצורה הכי מסודרת והכי מפורטת שרק אפשר לראות. כל אחד יבנה את הטבלה בצורה שיהיה לו נוח להבין אותה בצורה הכי טובה שיש.

 

תיעוד יאפשר תוצאות אפקטיביות

לוקחים קנאביס רפואי, אך התוצאות מסרבות להגיע? יכול להיות שהגיע הזמן לשנות את המינונים. התאמת המינונים יכולה להיעשות בזמן אמת כאשר מבצעים את הטיפול עצמו. עם טבלת צריכה קנאביס העניין של התאמת המינונים לכל מטופל הופך להיות נוח. יהיה אפשר לראות על סמך הטבלה מה יהיה המינון הנכון שיביא את התוצאות הרצויות. אם עבור מטופל אחד מינון מסוים יהיה מספק, עבור מטופל אחר המינון צריך להיות שונה. זוהי הסיבה שבגללה טבלה מסודרת הופכת את סימני השאלה לסימני קריאה חד משמעיים. בדיוק כמו שמשתמשים בטבלאות מהסוג הזה אחרי לידה או בטיפולים מורכבים אחרים. המטרה היא להביא כל מטופל למצב שבו הוא רואה את האור בקצה המנהרה.

 

איך נראית טבלת צריכה קנאביס?

חשוב שתבינו איך אמורה להיראות טבלה לצריכת קנאביס כדי שתדעו כיצד למלא אותה. הטבלה צריכה להיות מפורטת ככל האפשר, כך יהיה אפשר להרוויח ממנה יותר. אם הטבלה לא תהיה מפורטת לא תמיד יהיה אפשר להוציא ממנה את המירב. העמודה הראשונה תהיה עמודה של תאריך שמאפשרת לראות את תדירות התיעוד. בעמודה השנייה יהיה עליכם לציין את אופן השימוש, כאשר לכל אחד יש אופן שימוש מועדף. קנאביס ניתן לצרוך בעישון, בטיפות או אפילו באמצעות אידוי. לאחר מכן תוכלו לכתוב את שעת הצריכה ואת כמות הצריכה. כמו שאמרנו אצל כל אחד הנתונים אמורים להיות שונים בהתאם למציאות בשטח. לסיום אתם מציינים את הסיבה שבגללה לקחת את הקנאביס הרפואי ועד כמה זה עזר לכם.

 

האם חובה לעבור עם טבלת צריכה?

בעבר הלא רחוק טבלת צריכה קנאביס הייתה בגדר חובה, נכון להיום המציאות שונה. אף אחד לא מחייב אתכם לעבוד עם טבלה לפני שתקבלו אישור לצריכת קנאביס רפואי. אז למה שתבזבזו את הזמן ותשקיעו במילוי הטבלה? כי זה יאפשר לכם למצות את הטיפול, ולהשיג ממנו בדיוק את מה שאתם רוצים להשיג. אם לא תשתמשו בטבלה יהיה לכם קשה מאוד להשיג את התוצאה שאותה אתם רוצים להשיג. אין תחושה יותר מתסכלת מאשר להרגיש כי הטיפול לא מספק את מטרותיו. מעקב אחר הטבלה יאפשר גם לכם וגם לרופא להנחות אתכם איך לפעול ועד כמה חשוב לבצע שינויים, רופאים מסויימים יבקשו ממטופל למלא טבלת צריכה לצורך מעקב והעלאת/הורדת מינון במידת הצורך.

 

איפה משיגים טבלת צריכה קנאביס?

האמת? אתם יכולים להכין טבלה כזאת באופן עצמאי על ידי תוכנות שונות במחשב. אף אחד לא מחייב אתכם להשתמש בטבלאות מוכנות שבהם משתמשים אחרים. נדגיש כי הטבלה חייבת להיות כזאת שיהיה לכם קל למלא אותה מבלי ללכת לאיבוד. אם תשתמשו בטבלה של אחרים לא בטוח שהיא תהיה בנויה בצורה הנכונה לכם. בו בזמן תוכלו להשתמש בכל מיני טבלאות שונות שכבר נמצאות ברשת. תוכלו לעצב את הטבלה בצורה כזאת שהיא תהיה מתאימה ונוחה לכם. נזכיר שוב כי מה שנכון וטוב לאחרים, לא תמיד יהיה נכון וטוב גם בשבילכם. מהסיבה הזאת מוטב כי תנסו להבין איך תוכלו להוציא את המקסימום מהאפשרות הזאת. לא מסובך להכין או למצוא טבלה שתהיה תפורה לכם בהיבטים שונים.

טבלת צריכה קנאביס דוגמא
טבלת צריכה קנאביס דוגמא

איך ממלאים טבלת צריכה קנאביס?

קודם כל חשוב שתדעו שמילוי הטבלה הוא מאוד פשוט ובסיסי, חוץ מהפרטים האישיים שלנו אשר כוללים: (ת.ז, שם, מינון נוכחי ודרך צריכה מועדפת) טבלה זו כוללת בעיקר את הרגלי הצריכה שלנו ומילוי פרטים באופן שוטף לאחר השימוש, חשוב שתדעו שאתם לא צריכים למלא טבלאות שבועיות בנוסף לטבלה החודשית שלכם, עדיף פשוט להגיש טופס אחד מסודר ומרוכז. הפרטים העיקריים שיש למלא הוא בדיוק כמה קנאביס רפואי צרכתם ומה ההשפעות שאתם חווים עקב השימוש (חיוביים ושליליים). חולים אשר המינון החודשי שלהם לא מספיק עבורם (שהם גם הקהל העיקרי שעושה שימוש בטבלה זו) צריכים לרשום בתחתית הטבלה את המינון שכן מספיק להם ולכתוב ליד את התחושות שהם מרגישים לצד הבעיות הנובעות בגלל חוסר בשימוש בתרופה. 

 

חשוב לציין כי במידה וצרתכם יותר גם לא דרך משרד הבריאות, לציין בדיוק כמה צרכתם ואיך זה השפיע עליכם, המטרה של הבטלה היא להראות בעצם שאתם זקוקים לרמת מינון זו ואין בעיה להעלות עבורכם את רמת המינון לכמה שניתן, הרי בסוף היום לזה היא מיועדת.

כל כמה זמן ממלאים את הטבלה?

כאן אין סיבה שתלכו לאיבוד, מילוי הטבלה אמור להיעשות בכל פעם שאתם צורכים קנאביס רפואי. יש כאלה שממלאים את הטבלה באופן יומיומי, אחרים ממלאים אותה אחת לכמה ימים. טבלת צריכה קנאביס נועדה לתעד את היקפי הצריכה ואת התרומה של הטיפול בהשוואה לטיפולים אחרים. אם הטיפול הזה לא עובד ישנה חשיבות לנסות למצוא אחר אלטרנטיבות אחרות שיביאו את השיפור המיוחל. מה שיוכל להגיד לכם זה שמבחן התוצאה מראה כי שימוש בטבלה מגביר את אפקטיביות הטיפול. אם עדיין היה לכם ספק לגבי טבלת צריכה קנאביס אחרי קריאת המאמר סימני השאלה אמורים להיעלם. תוכלו למצוא את עצמכם במצב שבו אתם מרגישים מעולה אחרי צריכת קנאביס רפואי.

טבלת צריכה קנאביס להורדה
אין לראות בבלוג זה או בתוכן המופיע בו כתחליף לייעוץ רפואי. השימוש באתר ובתוכן הכלול בו הוא על אחריותו המלאה והבלעדית של המשתמש בלבד, ואינו מהווה, בשום מקרה, ייעוץ, הכוונה או המלצה מצד האתר.  האתר או מי מטעמו לא מעודדים במישרין או בעקיפין שימוש בסם כלשהו, לרבות קנאביס בכל צורותיו. אנו ממליצים ללקוחותינו שלא לעשות שימוש בסמים כלשהם ומדגישים שכל אביזרי העישון שאנו מוכרים מיועדים לשימוש עבור טבק לכל צורותיו בלבד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן

אין כניסה לאתר לגולשים מתחת לגיל 21